- Budete, na neprodejním základu, pozitivně ovlivňovat a vzdělávat ECP (oční specialisty) a celé odvětví i profesní organizace. Součástí práce je také vzdělávání a podpora interních zaměstnanců.
- Podpoříte a ovlivníte úspěšné zavedení a následný rozvoj produktu ke korekci zraku u dětí do 15 let u oftalmologů a optometristů
- Budete spolupracovat se zavedenými odborníky na péči o zrak spolu s novými ECP prostřednictvím průběžného školení a vzdělávání a budete poskytovat klinickou podporu, která podporuje povědomí o společnost jako lídra v oblasti řízení krátkozrakosti.
- V rámci České a Slovenské republiky řídit a realizovat aktivity s plnou odpovědností za rozvoj taktických místních plánů podle pokynů oddělení Specialty Business. Tato role bude mít plnou rozpočtovou odpovědnost v rámci místního trhu a bude zahrnovat vývoj panelu expertů KOL, kteří mohou podporovat použití řízení krátkozrakosti v České a Slovenské republice.
- Dále využívat povědomí o CL (kontaktních čočkách) a vzdělávání na celém trhu jak mezi ECP, tak mezi uživateli.
- Definujete místní roční plány ovlivňování ECP za účelem propagace portfolia společnosti.
- Úzce spolupracujte s marketingovým týmem na integraci poznatků o kategoriích a trhu do vzdělávacích materiálů pro oční lékaře.
- Spravujte produkt pro korekci zraku pro dětské pacienty
- Ve spolupráci s vedoucím profesionálních služeb pro oblast EMEA propagujete a dodáváte školicí materiály schválené společností prostřednictvím prezentací a praktických školení na praktických školeních a v rámci řady akcí, včetně workshopů, seminářů, konferencí, veletrhů.
- Vést vývoj klíčových názorových vůdců pro řízení CL i krátkozrakosti na místních trzích.
- Identifikujte příležitosti ke zvýšení povědomí o léčbě krátkozrakosti mimo optický průmysl.
- V souladu s místními a EMEA vedoucími marketingových a profesionálních služeb pracujte s Account Managery a marketingovými týmy na klinické strategii
- Rozšíříte portfolio aktivit resp. vytváříte nové názory a rady ohledně nových příležitostí a iniciativ ve fázi před a po spuštění produktu na korekci zraku pro děti a dospělé
- Podporujte marketingové týmy při vývoji materiálů pro ECP, abyste zajistili zapojení a technickou přesnost.
- Spravujte dotazy ECP na klinické vybavení nebo informace o produktu.
- Udržujte si aktuální informace o nasazování kontaktních čoček, zejména v oblasti léčby krátkozrakosti.
- Udržujte aktuální informace a proaktivně podávejte zprávy o trendech na trhu, novinkách v kategoriích a aktivitách konkurence.
- Porozumět regulaci kontaktních čoček.