SENIOR HUMAN RESOURCES BUSINESS PARTNER

Zahraniční pojišťovací společnost

Požadované vzdělání/Education required:

VŠ vzdělání zameřené na HR

Požadované dovednosti/Skills Required:

Hands-on přístup, ale i schopnost nadhledu, zároveň být příkladem při zavádění změn

Empatii, analytické myšlení a flexibilitu

Požadovaná praxe/Experience Required:

Ideálně 3-5 let zkušeností v oblasti lidských zdrojů ve větší společnosti s praktickou znalostí pracovně-právní problematiky a na podobné urovni HRBP, Personální manažer, HR generalista

Pokročilou znalost angličtiny (psané i mluvené)

Dobrou znalost balíčku MS Office

Trestní bezúhonnost

Platové ohodnocení/Package Offered:

Nabízíme Vám: Práci pro společnost, která patří k lídrům trhu Úzkou spolupráci s výborným HR týmem Možnost v reálu věci měnit Služební automobil Možnost profesního rozvoje a osobního růstu podpořeného firemními vzdělávacími programy Neformální atmosféru, komfortní kanceláře a řadu firemních benefitů Balíček zaměstnaneckých výhod – CAFETERIA – odměňujeme zaměstnance za loajalitu ... a mnoho dalšího! Detailní podmínky budou sděleny a diskutovány při osobním pohovoru, ale jedná se o organizačně seniorní pozici, čemuž odpovídají i nabízené podmínky

Popis pozice/Job Description:

Smysl pracovní pozice/ Position purpose

Na této pozici bude Vaším úkolem samostatné a komplexní zastřešení všech HR aktivit pro interně delegovaný firemní segment/oddělení v centrále společnosti – lokalita Praha. Budete členem HR týmu dalších HRBP a HR generalistů. Budete přímo odpovědný/á HR řediteli společnosti pro ČR a region ECE.

Popis pracovího místa/Job Description

Naším klientem je zahraniční evropská pojišťovna zaměřená na individuální a firemní klienty s cílem pojistit nejen osobní rizika ale i osobní majetek a finanční závazky.

Na českém trhu působí již od roku 1996 s cílem pomáhat klientům v nepředvídatelných životních situací, které mohou ohrozit jejich schopnost splácet úvěr, hypotéku nebo například leasing. V současné době nabízí klientům celou řadu zajímavých pojistných produktů, které pomohou s rodinným rozpočtem v případě dlouhodobé nemoci, poškození osobního majetku nebo okradení. Pojistné produkty nabízí ve spolupráci s řadou finančních institucí – domácích i nadnárodních partnerů – nejčastěji s bankami, leasingovými společnostmi a společnostmi poskytujícími nákupy na splátky, osobní půjčky nebo úvěrové karty. Dále také spolupracuje s předními společnostmi z oborů – prodejců elektroniky a domácích spotřebičů, telekomunikací nebo dodavatelů energií. Dlouhodobý rozvoj této pojišťovny je založen na profesionálním přístupu ke klientům, obchodní spolupráci s domácími i nadnárodními partnery a inovativnímu přístupu k pojistným produktům.

Popis pozice

  • Stanete se strategickým partnerem svěřených oddělení a jednotlivých manažerů, se kterými budete v pravidelném kontaktu a budete jim poskytovat podporu v rozhodování i v nejrůznějších záležitostech týkajících se zaměstnanců (ať již pracovně-právního nebo „lidského“ charakteru)
  • Porozumíte našemu byznysu a fungování všech oddělení – nedílnou součástí náplně práce je tedy i účast na klíčových poradách a podílení se na startech nových byznys projektů
  • Budete nejen zajišťovat každodenní HR rutinu ve spolupráci s týmem HR specialistů, ale současně se budete podílet na plánování a dalším rozvoji HR koncepce 
  • Budete se podílet na různých projektech a aktivitách, od menších zaměstnaneckých akcí až po zavádění změn vycházejících z regionálních a centrálních projektů
  • Budete zodpovědní za komunikaci s managementem společnosti a to často v angličtině
  • Svojí prací budete přímo ovlivňovat spokojenost zaměstnanců a jejich pracovní prostředí

 

Máte zájem o pozici?

V případě zájmu o tuto pozici vyplňte formulář níže, nebo přímo kontaktujte uvedeného zástupce.

Nemáte své CV? Stáhněte si naši ŠABLONU.

 

Kontaktní osoba

Mgr. Ctirad Vondrášek

vondrasek@tandempersonnel.cz

Mgr. Ctirad Vondrášek

vondrasek@tandempersonnel.cz